1. Dina kunder förväntar sig att ditt företag har en hemsida.
Direkt efter jag berättat om mitt företag för en vän, sökte han efter det på internet. Exakt samma sak kommer dina kunder göra!
2. Det bygger förtroende.
Om du inte har en hemsida kan kunder bli misstänksamma mot ditt företag. En hemsida är första steget i att hjälpa dig med att bygga kundrelationer.
3. Du har full kontroll över en hemsida.
Du har inte full kontroll över sociala medier som facebook, Instagram, Twitter mm. men det har du med en hemsida. Du kan ändra, redigera och göra det precis som du vill ha det.
4. Det ger mer konverteringar till försäljningar.
En av de största skälen till att ha en hemsida. Nästan 2 miljarder människor gjorde ett onlineköp 2019.
5. En hemsida hjälper dig att konkurrera i din bransch.
Dina konkurrenter har garanterat en hemsida, och du måste vara med och konkurrera om kunderna.
6. Din hemsida är ditt företags bästa säljare
Om du bygger din hemsida rätt så kommer den utan tvekan vinna priset för bästsäljare på företaget varje månad. Du kan inte vara utan den här säljaren!
7. Visa upp dina erbjudande på ditt eget sätt
Du kan skapa speciella undersidor bara för olika erbjudande, och indexera dem på Google. Detta kommer hjälpa dig att få fler kunder.
8. Du presenterar ditt företag.
Du utformar och skapar en presentation av ditt företag för dina kunder. En presentation som är nödvändig idag.
9. Syns du inte …finns du inte.
Vad är skillnaden mellan Content writing och Copywriting
Idag kan det vara lite svårt ibland att skilja på alla förkortningar, tekniska beskrivningar och...
Små saker som många glömmer bort gällande hemsidor, men som är viktiga för Google
Det finns många saker att tänka på när man ska lansera en webbplats, och det kan många gånger vara...